czwartek, 16 lutego 2017

O mnie

Witajcie kochani !
Jak zauważyliście na blogu są tylko recenzje, ale od tej pory to się zmieni, będą wpisy z życia i czasem jakiś modowy look..


A więc dzisiejszy post będzie o mnie.
Nazwyam się Aleksandra Michalska mam 16 lat i wspaniałą rodzinę, czyli męża i córeczkę Maje.
Jak widzicie jest młodą żoną i mamą.
Mam wady i zalety jak każdy człowiek.
Jestem szczerą do bólu osobą(teraz widzę że mało jest takich osób).
Jestem bardzo ciekawską osobą.
Bardzo szybko się denerwuje.
Jestem strasznie uparta.
Nienawidzę osób fałszywych, ale chyba jak każdy.
Widzę kiedy ktoś mnie okłamuję po prostu to czuję.



Muszę wam napisać że uwielbiam podróże samochodem, ale za to nienawidzę sprzątać w domu, ale chyba jak każdy. Powiem wam że czasami mam taki dzień że posprzątam cały domu.

Kocham jeść, jeść i jeszcze raz jeść a co za tym idzie? 
Kilogramy idą do góry, ale własnie się za siebie wzięłam.

A i nie zapominajmy uwielbiam zakupy!
Kocham chodzić po galeriach i nawet zobaczyć co jest nowego w sklepie.
Zawsze co jestem w pepco to kupuje coś dla małej.
Mama to mówi na mnie "pepkoholiczka".

To chyba na tyle. Mam nadzieję że post się spodobał. 
Jaki chcecie następny post? O czym ?

21 komentarzy:

  1. Ja Cię podziwiam to wszystko pokazuje jak bardzo jesteś odpowiedzialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a kto nie kocha jeść? hehe ! taa, tylko te nieszczęsne kg ;(
    ja o dziwo nie znoszę zakupów. moge zrobic zakupy przez neta, ale jak mam chodzić po sklepach itp, to mnie ku*wica bierze xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie Cię bliżej poznać :)obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze jaka młodziutka jesteś :) będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. KochAna ja mam to samo co do jedzenia jem jem jem i jeszcze raz jem haha i u mnie dupa ja nie mogę przytyć: ( a tak bardzo bym chciała bym mogła oddawać krew i szpik a trzeba ważyć co najmniej 52kg i dobre bmi u mnie wyskakuje niedowaga i lipa.. masakra
    Ja lubię każde twoje posty więc rób o czym chcesz może być o tym co lubisz jeść najbardziej i gotować; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam jeść, więc mamy coś wspólnego:D życzę powodzenia i duuużo miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie :-) Całusy ode mnie i Olivierka :-* ***

    I W O N A K U L A S :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super młoda mama ☺️, ja też uwielbiam jeść, pepco oczywiście też 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała piękna mama ! :d
    Ja to chyba tworząc taką listę o sobie więcej bym marudziła niż co :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmotywowałaś mnie to wzięcia się za siebie, ja nie mam dzieci a wyglądam jak bym była co najmniej po 2 ciążach...

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj! :) ja nie cierpię zakupów galerii :D chodzę z przymusu :D
    fajna z Was rodzinka! :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, fajnie że cos o sobie napisałąś. Ja tez nie lubię sprzatać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło ze Beda zmiany. I fajnie, ze sie troszke przedstawiła. Jako mloda mama dajesz sobie widze ze wszystkim doskonale radę 😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że trochę o sobie opowiedziałaś. Piekną masz córeczkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj :) Mamy kilka rzeczy wspólnych =D

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj :) Buzki dla Małej i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że młode mamy odważają się o tym mówić głośno :)
    Pozdrawia Cię także młoda (17lat), ale już doświadczona mama, obecnie 26 latka z dwójką dzieci.
    Tylko jedna kwestia mnie zastanawia, dostałaś pozwolenie na ślub? :)
    Z chęcią bym o tym poczytała, jeżeli nie jest to jakaś tajemnica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tajemnica :).Odpowiem...Moja córka dostała pozwolenie na ślub bez problemu.Złożyla wniosek do sadu jako świadków powolala swoich rodziców,przyszłych teściów i oczywiscie przyszłego meza.Jest odpowiedzialna młoda osoba co kazdy potwierdził :).9.07.2016 roku wyszła za mąż a 22.08.2016 roku urodziła Majeczke moja śliczna wnusie...dzien pózniej 23.08.2016 roku urodzila sie jej 2 siostra Klara...:).Czyli Maja ma ciocie młodsza o dzien.Pozdrawiam

      Usuń
  18. Cześć! Miło mi Cię poznać :) I życzę powodzenia, w blogowaniu jak i w życiu - bo już niedługo, dorosłe życie ;)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 mamaMaiblog , Blogger