wtorek, 18 kwietnia 2017

Głośnik od IzIGSM

Głośnik od IzIGSM
Witam!
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją produktu, który powinien mieć każdy kto uwielbia słuchać muzykę-chodzi mi tu o Głośnik do telefonu.
Jak zauważyliście trochę podróżuje i lubię słuchać muzyki, gdy jedziemy w góry, nad morze lub coś zwiedzać zawsze puszczam muzykę z telefonu, aby było weselej, lecz jak sami wiecie telefony cicho grają i nie za bardzo słychać co leci.

Z pomocą przyszła mi firma IzIGSM, dzięki której do testowania otrzymałam rewelacyjny i niezastąpiony Głośnik Multimedialny Bluetooth Wodoszczelny + brelok CZARNY do SAMSUNG Galaxy J5, którego wszędzie ze sobą zabieram.


Firma IzIGSM istnieje na rynku polskim od 2004 roku. Jest bardzo szybko rozwijającą się firmą posiadającą sieć sklepów internetowych oferującą akcesoria najlepszej jakości.

U IzIGSM można zakupić wiele produktów takich jak pokrowce na telefon, baterie, smartwatche, słuchawki, karty pamięci, głośniki i wiele, wiele innych sprzętów do różnych modeli telefonu.
W ofercie również mają akcesoria do samochodu takie jak ładowarka samochodowa, kamera samochodowa i uchwyty samochodowe.

Wszystkie te akcesoria ułatwią i uprzyjemnią ci korzystanie z telefonu komórkowego,


OD PRODUCENTA:
Wodoszczelny bezprzewodowy głośnik z wbudowanym tunerem FM, technologią bluetooth oraz mikrofonem umożliwiającym prowadzenie rozmów.

Wyposażony został w przyssawkę oraz karabińczyk, które pozwalają na zamocowanie go w niemalże każdym miejscu.

Specyfikacja techniczna:
akumulator litowy 3,7V 400 mAh
czas pracy głośnika: 3-5godz
Bluetooth 2,1 + EDR
zasięg bluetooth: do 10 metrów
pasmo łączności bezprzewodowej: 2,4GHz
złącze ładowania: DC5V/100-120 mAh
dioda LED
waga: 123g

Cena: 49,79 zł


MOJA OPINIA:
Głośnik jest solidny, kilka razy spadł na ziemię i działa jak nowy.
Pewnie się zastanawiacie czy jest wodoodporny, a ja wam to napisze TAK JEST WODOODPORNY,
bo jak już testować to na całego.
Głośniki można wszędzie zabrać bo jest mały i można go przypiąć np. do plecaka, gdyż ma karabińczyk.
Głośnik jak dla mnie jest odpowiednio głośny i zawsze go ze sobą zabieram.
Jest prosty w obsłudze, bo nawet instrukcji nie czytałam.
Można rozmawiać przez niego, bo ma mikrofon wbudowany.
Cóż tu więcej pisać głośnik jak dla mnie jest bardzo przydatny, mały, łatwy w obsłudze, lekki i wszędzie można go przylepić, dzięki przyssawce.

Jeżeli lubisz słuchać muzyki głośniej i uwielbiasz akcesoria do telefonu.
To zapraszam na zakupy do sklepu IzIGSM.
Bardzo duży wybór naprawdę polecam!




wtorek, 11 kwietnia 2017

Niedzielna wycieczka

Niedzielna wycieczka
Witajcie
Jeżeli śledzicie mnie na focebooku to zauważyliście, że nie odzywałam się do was przez całą niedziele, a to dlatego że pojechaliśmy na wycieczkę. Cały wyjazd nie był planowany, a ja lubię takie wyprawy na spontanie. W niedziele byłam w szkole i tak myślałam co by tu robić po szkole, aż wpadłam na pomysł żeby jechać w góry. Napisałam do koleżanki żeby się szykowała, bo za godzinę będziemy po nią i wyruszamy koło Jeleniej Góry, aby wejść na zamek Chojnik.

Kiedy miałam 8 lat byłam na koloni w Zakopanym i to był mój pierwszy raz kiedy zobaczyłam góry.
Po koloni ani razu nie byłam w górach, więc bardzo się cieszyłam, że pojadę i pochodzę.

Będąc już na miejscu poszliśmy czarnym szlakiem, a jak wiecie z poprzednich postów mam bardzo złą kondycję i w końcu muszę się za siebie wziąć. Czarny szlak jest najtrudniejszy do przejścia trzeba wspinać się po skałach i cały czas idzie się pod górę, a jest jeszcze czerwony szlak, którym się idzie lekko pod górę i na około.
Wchodząc, co chwilę krzyczałam do Pawła: "zwolnij!"," poczekaj na mnie!".
Już coraz bliżej, a ja cała spocona, zmęczona i łydki mnie piekły.
Ufff...weszłam, zwiedziliśmy cały zamek w szerz i wzdłuż, a ja narobiłam milion zdjęć, bo nie mogłam się napatrzeć na góry i jak to wszystko cudnie wygląda.
Niestety zdjęcia nie oddają tego uroku. :(
Dobra to już koniec pisania na dole kilka zdjęć moich, Pawła, koleżanki i widoków. 





















Bawiłam się w fotografa i zrobiłam kilka zdjęć koleżance, które mi osobiście się podobają.


Pawłowi też narobiłam zdjęć i nie wiem czemu, ale chyba każdy facet wygląda dobrze jak robi im się zdjęcia, a ja na każdym źle albo coś mi nie pasuje.


 A teraz kilka pięknych widoków.








A wy jak spędziliście weekend?
Byliście kiedyś gdzieś w górach?

Chętnie poczytam wasze wypowiedzi.


poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Maltex Baby i Lulu Design

Maltex Baby i Lulu Design
 Witajcie !

Dzisiaj bardzo fajny post, bo o markach, które mają akcesoria do pielęgnacji dla dzieci.
Na ich stronie znajdziecie nocniki, wanienki różnej wielkości, organizery i inne przydatne akcesoria.


Ja do testów od LULU DESIGN dostałam wanienkę z wkładką antypoślizgową, która ma 100 cm i dzięki wkładce Maja się nie ślizga podczas zabawy. Wanienka jest bardzo dobra i Maja chętnie się w niej pluska. W starej wanience Maja miała mało miejsca i musiałam ją cały czas trzymać bo strasznie się ślizgała, a dzięki tej wanience Majutka ma wygodę i swobodę,



Jak widzicie na zdjęciach wyżej wanienka ma korek przez, który można spuszczać wodę po kąpieli


.

Od MALTEX BABY otrzymałam miskę higieniczną wraz z kosmetyczką do niej.
Ten organizer jest bardzo przydatny i potrzebny dla każdej mamy, która ma w różnym wieku maluszka. Miskę mogę zabrać wszędzie, jest fajnym rozwiązaniem jeżeli jedziemy na wakacje lub wycieczkę.


 

Jak widzicie na zdjęciach do miski dołączona jest kaczuszka, gąbka, pojemnik na płyn i szczotka do włosków. Wszystkie przedmioty są bardzo fajne, a Maja lubi bawić się kaczuszką.

 zapraszam do zakupu produktów
  LULU DESIGN i MALTEX BABY.


piątek, 7 kwietnia 2017

Wishlista ZAFUL

Wishlista ZAFUL

Moja wiosenna wishlista z Zaful.









ZAPRASZAM ZAFUL KLIK

wtorek, 4 kwietnia 2017

zakupowy szał z zaful

 zakupowy szał z zaful
Czujecie już wiosnę? Bo ja tak słoneczko wychodzi, ptaszki ćwierkają i świeci słoneczko.
Dzisiaj akurat nie ma pięknej pogody, ale mam dla was post z zakupami od firmy ZAFUL.
Jesteście ciekawi co dla was przygotowałam? Zapraszam.

Pierwszą rzeczą jaką dostałam jest zestaw pędzli do rozcierania fluidu i innych kosmetyków. Bardzo fajnie rozprowadza się nimi fluid na twarzy.






Drugą rzeczą jest zestaw pędzli, które są piękne. Na początku myślałam że skoro są tanie to złe, ale jednak myliłam się i są bardzo dobre. Dobrze się nimi malują i nie lenią się.
Jak zobaczycie na zdjęciach niżej jest ich 10.




Następną rzeczą jest torebka, które jest bardzo fajna i pasuję do wszystkiego co ubiorę na siebie.
Jest mała i zawszę ją biorę, jak wychodzę na miasto, imprezę lub z koleżankami.



Ostatnią rzeczą jest szalik na zimę, który jest bardzo długi, szeroki i gruby.


KLIK TU

Co wam się najbardziej podoba z moich wybranych rzeczy?

Proszę o poklikanie.
pędzle-KLIK
pędzle-KLIK
torebka-KLIK
szalik-KLIK


Copyright © 2016 mamaMai blog , Blogger